"Az emberek bebarangolják a világot, megcsodálják a hegyek égre meredő csúcsait, a tenger egekig ívelő hullámait, a folyók félelmetes kanyargásait, az óceán végtelenjét, és a csillagok semmibe tűnését. Csodálnak, miközben elfelejtenek emlékezni. Boldogtalan, aki emlékeire ügyet sem vet, és boldog ezek szerint csak az lehet, aki emlékezni képes."
/Hioszi Tatiosz/

Mittwoch, 13. Februar 2013

Niederhorn (2012.08.29.)

Szerettünk volna Bálinttal még egyet felvonózni, hétfőn ragyogóan szép idő volt, Gábor is szabaddá tudta tenni magát délután, így a közeli hegyet, a Niederhorn-t céloztuk meg. Ez azért is különleges, mert két évvel ezelőtt ide vezetett első kirándulásunk, itt felvonóztunk, túráztunk először és nem utolsó sorban csodálatos a kilátás, lábunk alatt a Thunersee, szemben a nagy négyezres, havas hegyek, nem lehet megunni :) A különbség csak annyi volt, hogy most már tudtuk, melyik hegy melyik, melyik völgy hova vezet, hol vannak a kis faluk, tényleg térkép volt a táj, ismerős, hisz bejártuk keresztbe-kasul a vidéket az elmúlt két év alatt :))

(a hegyek nem változtak :)))

A túrát tényleg csak ajánlani tudom, a felvonó 1.950 méter magasba visz fel, onnan pedig a hegygerincen lehet továbbsétálni, nem megerőltető, de a látványt nehéz felülmúlni. Tavaly szépen felújították a berghaust, van étterem és egy kis hotel is, amellett a gerincen, a túraút mellett fa pihenőágyakat is raktak ki, ahol szívesen elidőztünk volna, ha Marcelnek nem lenne zsizsik a popójában és képes lenne akár csak egy percre is leülni :))) De nem baj, jó ez így, hogy szeret menni, túrázni, felfedezni :)) Egyébként sok zerge jár errefelé, ha szerencséje van az embernek, egész közelről is láthatja őket. Mi most csak tehénkéket láttunk :))

nem lila volt :))))

Kirándulás-beszámoló vége, Bálint holnap hazarepül, azért reméljük, jól érezte magát :))) (azért furcsa volt belegondolni, hogy a mi kicsi fiúnk is lesz majd ekkora, most valahogy megint megállítanám az időt, sok szép és jó időszakunk volt az elmúlt 4 év alatt (és sok nagyon nehéz is...), de most olyan jóóóóó...... :)))